Oferta Greenfield Consulting
Szkolenia
Oferujemy szkolenia w zakresie:
- zarządzania, w tym produkcją,
- sprzedaży,
- marketingu,
- obsługi klienta,
- logistyki,
- rozwoju kompetencji osobistych pracownika,
- szkolenia zawodowe prowadzące do zdobycia konkretnych umiejętności i kompetencji zawodowych,
- szkolenia typu outdoor.
Doradztwo biznesowe
Oferujemy doradztwo biznesowe skoncentrowane przede wszystkim na obszarach:
- zarządzania produkcją,
- zarządzania sprzedażą,
- zarządzania zmianą,
- budowania przewagi konkurencyjnej,
- budowania skutecznych zespołów,
- pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych.
Biznes plany i studia wykonalności
Oferujemy przygotowanie kompletnych biznes planów i studiów wykonalności, w tym zarówno części opisowych, jak również kompletnych prognoz finansowych obejmujących szeroki wachlarz wskaźników finansowych.
Ponadto w ramach kompleksowej obsługi naszych Klientów ubiegających się o kredyty bądź pożyczki wspieramy ich także oferując im swoją reprezentację w kontaktach z bankami oraz innymi instytucjami finansującymi, aż do momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku kredytowego czy pożyczkowego.
Doradztwo prawne
Oferujemy wszechstronne wsparcie w obszarach prawa istotnych dla biznesu:
- prawo cywilne,
- prawo gospodarcze,
- prawo spółek,
- prawo administracyjne,
- restrukturyzacja i upadłość,
- ochrona danych osobowych,
- prawo konkurencji,
- własność intelektualna.
Badania rynkowe
Oferujemy:
- badania satysfakcji i preferencji, w ramach których nasi Klienci otrzymają informacje zwrotne z rynku pozwalające im na optymalne dostosowanie swojej oferty do aktualnych oczekiwań rynkowych;
- badania „tajemniczy klient”, dzięki którym nasi Klienci otrzymają interesujące ich informacje w zakresie obsługi klienta w wybranej firmie, pozwalając im konsekwencji na osiągnięcie istotnej przewagi rynkowej;
- badania rynku i opinii, w wyniku których naszym Klientom dostarczymy szereg użytecznych informacji na temat panujących trendów rynkowych, w tym potrzeb ich obecnych oraz potencjalnych klientów;
- badania marketingowe, dzięki którym naszym Klientom dostarczymy istotną wiedzę w zakresie skuteczności podejmowanych przez nich dotychczas działań marketingowych.
Organizacja i prowadzenie
eventów, imprez oraz konferencji
Oferujemy organizację i prowadzenie różnego rodzaju eventów, imprez (integracyjnych itp.) oraz konferencji zapewniając w tym zakresie naszym Klientom indywidualną oraz kompleksową obsługę. W ramach powierzanych nam usług, w porozumieniu z Klientami zajmujemy się nie tylko wyborem lokalizacji danego wydarzenia, ale też dbamy o odpowiednie zaplecze gastronomiczne, kwestie związane z zakwaterowaniem, jak również inne atrakcje towarzyszące. Dbamy o to, aby każda z nich była przygotowana i zrealizowana z dbałością o każdy szczegół.
Audyty i działania korygujące
Oferujemy audyty personalne zorientowane na obiektywną ocenę umiejętności oraz kompetencji pracowników, w tym wskazujące na mocne i słabe strony danej organizacji w kontekście posiadanych przez nią zasobów ludzkich, a także związanych z nimi szans i zagrożeń. W ich obrębie diagnozujemy, a następnie rozwiązujemy problemy naszych Klientów w obszarach, takich jak:
- organizacja pracy,
- delegowanie zadań,
- budowanie zespołów pracowniczych,
- rekrutacja pracowników,
- wdrożenie nowych pracowników,
- motywacja pracowników,
- rozwój kompetencji pracowniczych,
- ocena profili pracowniczych,
- ograniczenie rotacji pracowników,
- budowanie relacji pracowniczych,
- komunikacja w działach,
- komunikacja pomiędzy działami,
- komunikacja zewnętrzna,
- raportowanie.
Oferujemy audyty organizacyjne ukierunkowane na poprawę efektywności funkcjonowania organizacji poprzez weryfikację stanu aktualnego, a następnie wskazanie odpowiednich rekomendacji mających na celu optymalizację procesu zarządzania organizacją oraz jej zasobami w obszarach, takich jak:
- organizacja pracy,
- delegowanie zadań,
- zarządzanie organizacją i jej poszczególnymi komórkami,
- proces decyzyjny w organizacji,
- komunikacja w działach,
- komunikacja pomiędzy działami,
- budowanie zespołów pracowniczych,
- rekrutacja pracowników,
- wdrożenie nowych pracowników,
- budowanie efektywnego systemu motywacyjnego,
- ocena kompetencji pracowniczych i ich rozwój,
- rotacja pracowników,
- raportowanie,
- obsługa klienta,
- strategia działania,
- „wąskie gardła”.
Oferujemy audyty sprzedaży obejmujące wszystkie aspekty funkcjonowania działu sprzedaży oraz obsługi klientów, których celem jest podniesienie skuteczności prowadzonych przez organizację działań sprzedażowych oraz jego pracowników. W ich obrębie diagnozujemy, a następnie rozwiązujemy problemy naszych Klientów w obszarach, takich jak:
- optymalizacja procesu sprzedaży,
- strategia sprzedaży,
- zarządzanie działem sprzedaży,
- organizacja działu sprzedaży,
- komunikacja w dziale,
- komunikacja z produkcją i logistyką,
- rekrutacja sprzedawców,
- wdrożenie nowych sprzedawców,
- motywacja sprzedawców,
- rozwój kompetencji sprzedażowych,
- analiza klienta,
- obsługa klienta,
- proces decyzyjny klienta,
- reakcja na zapytanie ofertowe,
- ofertowanie,
- raportowanie sprzedaży,
- marżowość sprzedaży,
- działania eksportowe,
- kanały dystrybucji,
- działania promocyjne i reklamowe.