Oferta Greenfield Consulting


Szkolenia

Oferujemy szkolenia w zakresie:

  • zarządzania, w tym produkcją,
  • sprzedaży,
  • marketingu,
  • obsługi klienta,
  • logistyki,
  • rozwoju kompetencji osobistych pracownika,
  • szkolenia zawodowe prowadzące do zdobycia konkretnych umiejętności i kompetencji zawodowych,
  • szkolenia typu outdoor.

Doradztwo biznesowe

Oferujemy doradztwo biznesowe skoncentrowane przede wszystkim na obszarach:

  • zarządzania produkcją,
  • zarządzania sprzedażą,
  • zarządzania zmianą,
  • budowania przewagi konkurencyjnej,
  • budowania skutecznych zespołów,
  • pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych.

Biznes plany i studia wykonalności


Oferujemy przygotowanie kompletnych biznes planów i studiów wykonalności, w tym zarówno części opisowych, jak również kompletnych prognoz finansowych obejmujących szeroki wachlarz wskaźników finansowych.

Ponadto w ramach kompleksowej obsługi naszych Klientów ubiegających się o kredyty bądź pożyczki wspieramy ich także oferując im swoją reprezentację w kontaktach z bankami oraz innymi instytucjami finansującymi, aż do momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku kredytowego czy pożyczkowego.

Doradztwo prawne

Oferujemy wszechstronne wsparcie w obszarach prawa istotnych dla biznesu:

  • prawo cywilne,
  • prawo gospodarcze,
  • prawo spółek,
  • prawo administracyjne,
  • restrukturyzacja i upadłość,
  • ochrona danych osobowych,
  • prawo konkurencji,
  • własność intelektualna.

Badania rynkowe

Oferujemy:

  • badania satysfakcji i preferencji, w ramach których nasi Klienci otrzymają informacje zwrotne z rynku pozwalające im na optymalne dostosowanie swojej oferty do aktualnych oczekiwań rynkowych;
  • badania „tajemniczy klient”, dzięki którym nasi Klienci otrzymają interesujące ich informacje w zakresie obsługi klienta w wybranej firmie, pozwalając im konsekwencji na osiągnięcie istotnej przewagi rynkowej;
  • badania rynku i opinii, w wyniku których naszym Klientom dostarczymy szereg użytecznych informacji na temat panujących trendów rynkowych, w tym potrzeb ich obecnych oraz potencjalnych klientów;
  • badania marketingowe, dzięki którym naszym Klientom dostarczymy istotną wiedzę w zakresie skuteczności podejmowanych przez nich dotychczas działań marketingowych.

Organizacja i prowadzenie
eventów, imprez oraz konferencji


Oferujemy organizację i prowadzenie różnego rodzaju eventów, imprez (integracyjnych itp.) oraz konferencji zapewniając w tym zakresie naszym Klientom indywidualną oraz kompleksową obsługę. W ramach powierzanych nam usług, w porozumieniu z Klientami zajmujemy się nie tylko wyborem lokalizacji danego wydarzenia, ale też dbamy o odpowiednie zaplecze gastronomiczne, kwestie związane z zakwaterowaniem, jak również inne atrakcje towarzyszące. Dbamy o to, aby każda z nich była przygotowana i zrealizowana z dbałością o każdy szczegół.

Audyty i działania korygujące


Oferujemy audyty personalne zorientowane na obiektywną ocenę umiejętności oraz kompetencji pracowników, w tym wskazujące na mocne i słabe strony danej organizacji w kontekście posiadanych przez nią zasobów ludzkich, a także związanych z nimi szans i zagrożeń. W ich obrębie diagnozujemy, a następnie rozwiązujemy problemy naszych Klientów w obszarach, takich jak:

  • organizacja pracy,
  • delegowanie zadań,
  • budowanie zespołów pracowniczych,
  • rekrutacja pracowników,
  • wdrożenie nowych pracowników,
  • motywacja pracowników,
  • rozwój kompetencji pracowniczych,
  • ocena profili pracowniczych,
  • ograniczenie rotacji pracowników,
  • budowanie relacji pracowniczych,
  • komunikacja w działach,
  • komunikacja pomiędzy działami,
  • komunikacja zewnętrzna,
  • raportowanie.


Oferujemy audyty organizacyjne ukierunkowane na poprawę efektywności funkcjonowania organizacji poprzez weryfikację stanu aktualnego, a następnie wskazanie odpowiednich rekomendacji mających na celu optymalizację procesu zarządzania organizacją oraz jej zasobami w obszarach, takich jak:

  • organizacja pracy,
  • delegowanie zadań,
  • zarządzanie organizacją i jej poszczególnymi komórkami,
  • proces decyzyjny w organizacji,
  • komunikacja w działach,
  • komunikacja pomiędzy działami,
  • budowanie zespołów pracowniczych,
  • rekrutacja pracowników,
  • wdrożenie nowych pracowników,
  • budowanie efektywnego systemu motywacyjnego,
  • ocena kompetencji pracowniczych i ich rozwój,
  • rotacja pracowników,
  • raportowanie,
  • obsługa klienta,
  • strategia działania,
  • „wąskie gardła”.


Oferujemy audyty sprzedaży obejmujące wszystkie aspekty funkcjonowania działu sprzedaży oraz obsługi klientów, których celem jest podniesienie skuteczności prowadzonych przez organizację działań sprzedażowych oraz jego pracowników. W ich obrębie diagnozujemy, a następnie rozwiązujemy problemy naszych Klientów w obszarach, takich jak:

  • optymalizacja procesu sprzedaży,
  • strategia sprzedaży,
  • zarządzanie działem sprzedaży,
  • organizacja działu sprzedaży,
  • komunikacja w dziale,
  • komunikacja z produkcją i logistyką,
  • rekrutacja sprzedawców,
  • wdrożenie nowych sprzedawców,
  • motywacja sprzedawców,
  • rozwój kompetencji sprzedażowych,
  • analiza klienta,
  • obsługa klienta,
  • proces decyzyjny klienta,
  • reakcja na zapytanie ofertowe,
  • ofertowanie,
  • raportowanie sprzedaży,
  • marżowość sprzedaży,
  • działania eksportowe,
  • kanały dystrybucji,
  • działania promocyjne i reklamowe.


Formularz kontaktowy