Potencjał i doświadczenie Greenfield Consulting Sp. z o.o. w realizacji proponowanych usług zapewniają przede wszystkim współpracujący z nią doświadczeni Trenerzy i Doradcy oraz jej Właściciele, w tym:
Paweł Repeta
Doradca biznesowy, Konsultant, TrenerPrezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.
Specjalizuje się w pozyskiwaniu „zewnętrznych” źródeł finansowania, w tym głównie środków unijnych dla przedsiębiorców oraz organizacji pozarządowych i samorządów. Posiada również wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi, które zdobył pracując na stanowiskach kierowniczych odpowiadając za ich kompleksową koordynację, w tym m.in. za zarządzanie finansami i personelem, nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii informacyjno-promocyjnej oraz procesem rekrutacji, a także nadzór nad monitoringiem i ewaluacją działań projektowych. Jednym z przedsięwzięć, którym kierował był projekt „A moim marzeniem jest własna firma”. Jego celem było udzielenie wsparcia finansowego oraz szkoleniowo-doradczego osobom planującym uruchomienie własnej działalności gospodarczej. Członek wielu organizacji pozarządowych, w tym Stowarzyszenia Rozwoju Zawodowego Śląska i Małopolski oraz członek Zarządu (Wiceprezes) Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Pszczyńska”. Doświadczony szkoleniowiec i doradca specjalizujący się w tematyce związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Autor i współautor kilkuset biznes planów oraz planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw. Obszarem jego szczególnych zainteresowań zawodowych są zagadnienia związane z public relations i marketingiem.
Paweł Repeta jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Politologia. Swoje kwalifikacje podniósł w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie kończąc studia podyplomowe z zakresu Public relations.
Pozycja zawodowa i wybrane kompetencje:
- konsultant Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU),
- zarządzanie projektami, w tym współfinansowanymi z funduszy unijnych,
- prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektów, w tym współfinansowanych z funduszy unijnych,
- audytowanie projektów unijnych wdrażanych w ramach Priorytetu II PO KL,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie realizacji projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i innych "zewnętrznych" źródeł finansowania,
- prowadzenie szkoleń i doradztwa (od 2005 r.) z zakresu: źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz rozwoju zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych niezbędnych do ubiegania się o zewnętrzne źródła finansowania, w tym biznes planu, zarządzania firmą, zasad funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, marketingu i elementów kreowania wizerunku firmy, analizy rynku, negocjacji, technik sprzedaży, zarządzania projektami z uwzględnieniem problematyki równych szans kobiet i mężczyzn, kreowania postaw przedsiębiorczych, adaptacyjności pracowników na rynku pracy oraz komunikacji międzyludzkiej i komunikacji w zespole,
- opracowywanie planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw,
- opracowywanie studiów wykonalności przedsięwzięć inwestycyjnych,
- opracowywanie programów rozwoju lokalnego i strategii rozwoju jednostek samorządu terytorialnego.
Agata Grabiarz-Bąk
Doradca biznesowy, Konsultant, TrenerWiceprezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.
Bartłomiej Bąk
Doradca biznesowy, Konsultant, TrenerAbsolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie ukończył studia o specjalności administracja samorządowa oraz zarządzanie jakością. Jest absolwentem studiów podyplomowych w Instytucie Ekonomii i Zarządzania oraz w Instytucie Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych, gdzie ukończył studia w zakresie Zarządzania i Audytu oraz Wiedzy o Integracji Europejskiej. Ukończył również seminarium doktorskie na Wydziale Zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach.
Ponadto ukończył m. in. kurs zarządzania projektami wg metodyki PRINCE2 i kurs w zakresie normalizacji i certyfikacji. Posiada certyfikaty managera i audytora systemów zarządzania wydane przez Lloyd’s Register Quality Assurance oraz certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Posiada Dyplom Ministerstwa Skarbu Państwa potwierdzający zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży ubezpieczeniowej oraz terenowych organach administracji wojskowej i samorządowej. Przez ponad 10 lat związany z górnictwem i energetyką, gdzie zajmował się zarządzaniem korporacyjnym, nadzorem właścicielskim, kwestiami organizacyjno- prawnymi, relacjami inwestorskimi oraz zintegrowanym systemem zarządzania. Posiada piętnastoletnie doświadczenie jako nauczyciel w szkołach policealnych w zakresie zarządzania i postępowania administracyjnego. Przez kilka lat pełnił funkcję członka i sekretarza rad nadzorczych.
Zakres doradztwa i szkoleń:
- zarządzanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami,
- corporate governance i nadzór właścicielski,
- funkcjonowanie organów korporacyjnych i komunikacja korporacyjna
- regulaminy i struktura organizacyjna, regulacje wewnątrzkorporacyjne, compliance
- audyt i kontrola wewnętrzna, due dilligence, kontrola kosztów
- relacje inwestorskie i obowiązki informacyjne spółek giełdowych
- dialog społeczny i negocjacje
- restrukturyzacja podmiotowa i przedmiotowa oraz naprawcza i rozwojowa
- strategia korporacyjna i obszarowa oraz funkcjonalna
- fuzje i przejęcia oraz procesy przekształceniowe
- zintegrowany system zarządzania jakością, ochroną środowiska i bezpieczeństwem i higieną pracy.
Artur Rybarz
Konsultant, Trener1990 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - Uzyskanie tytułu magistra inżyniera górnictwa, Studia dzienne na Wydziale Górnictwa i Geologii, specjalizacja: Podziemna eksploatacja złóż; 2003 Politechnika Śląska w Gliwicach - Uzyskanie tytułu Managera oraz Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 TUV Rheiland, Studia podyplomowe na wydziale organizacji i zarządzania w zakresie zarządzania jakością ISO 9001:2000 wg programu TÜV Rheinland Akademie z uzyskaniem uprawnień pełnomocnika systemu zarzadzania jakością, managera systemu zarzadzania jakością oraz audytora wewnętrznego systemu zarzadzania jakością; 2006 Uzyskanie wpisu do europejskiego rejestru audytorów systemu zarzadzania jakością TÜV Rheinland w Budapeszcie w branży górnictwo podziemne I odkrywkowe; 2011 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Studia podyplomowe w zakresie Odnawialnych zasobów I źródeł energii na Wydziale Ochrony i Inżynierii Środowiska im. W. Goethla, wspólfinansowane z funduszy UE.
1990-1999 Nadwiślańska Spółka Węglowa S.A. KWK Czeczott, Starszy inspektor Działu Przygotowania Produkcji; 1999-2000 Nadwiślańska Spółka Węglowa S.A. KWK Brzeszcze, Sztygar zmianowy w pionie robot górniczych wydobywczych; 2000-2005 Nadwiślańska Spółka Węglowa S.A. KWK Janina/Kompania Węglowa S.A. KWK Janina/ZGE Janina sp. z o.o. Libiąż, Z-ca Kierownika Działu Przygotowania Produkcji/Z-ca Kierownika Działu Inwestycji; 2005- 2010 Południowy Koncern Węglowy S.A Jaworzno, Inżynier nadzoru/Główny specjalista Nadzoru Inwestycji; 2010-2017 Tauron Wydobycie S.A./Południowy Koncern Węglowy S.A. ZG Janina Libiąż, Kierownik Działu Inwestycji; 2017- nadal Własna działalność gospodarcza, nadzory i koordynacja robot budowlanych; Udział w projektach naukowych: Projekty współfinansowane ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju - ZGAZOWANIE WĘGLA - Konsorcjum Naukowo-Przemysłowe, lata realizacji: 2010-2015; Projekty realizowane w ramach Funduszu Badań w obszarze Węgla i Stali - RFCS GEOSOFT - Projekt międzynarodowy: Geomechanika słabych spągów i ociosów (Geomechanics and Control of Soft Mine Floors and Sides), lata realizacji: 2010-2013; COGAR - Podziemne zgazowanie węgla w czynnej kopalni i na terenach o dużej wrażliwości ekologicznej (Underground Coal Gasification in operating mines and areas of high vulnerability), lata realizacji: 2013-2016. Udział w konferencjach w ramach projektu w GiG Katowice.
Jerzy Sawicki
Konsultant, Trener1972 Egzamin Maturalny - Liceum Ogólnokształcące w Tarnowskich Górach; 1977 Dyplom magistra inżyniera elektryka, specjalność: elektrotechnika przemysłowa - Politechnika Śląska w Gliwicach; 1977 Świadectwo ukończenia Studium Pedagogicznego w zakresie Szkolnictwa Zawodowego przy Politechnice Śląskiej w Gliwicach; 1978 Świadectwo ukończenia Szkoły Oficerów Rezerwy w Wyższej Oficerskiej Szkole Samochodowej w Pile; Dodatkowe uprawnienia: 2009 Świadectwo Kwalifikacyjne do Eksploatacji urządzeń i sieci do napięcia 6 kV (Grupa 1, pkt. 1, 2, 3, 7) i instalacji przeciwwybuchowych w zakładach górniczych (Pkt. 9) (Nr 728/209/100/24/09, Gliwice, dn. 08-12-2009 r.); 2011 Świadectwo na Uprawnienia operatora: Rusztowania budowlano-montażowe metalowe - montaż (Nr 1133- 0505, Tychy, dn. 06-12-2011 r.); 2012 Świadectwo na Uprawnienia operatora Agregatów tynkarskich - wszystkie typy - klasa III (Nr 1233-0203, Tychy, dn. 19-03-2012 r.); 2012 Świadectwo na Uprawnienia operatora Przecinarki do nawierzchni dróg - wszystkie typy - klasa III (Nr 1233-0310, Tychy, dn. 04-04-2012 r.); 2012 Świadectwo na Uprawnienia operatora Narzędzia udarowe ręczne - wszystkie rodzaje zasilania (Nr 1233- 0311, Tychy, dn. 04-04-2012 r.); 2012 Świadectwo na Uprawnienia operatora Zagęszczarki i ubijaki wibracyjne - wszystkie typy - klasa III (Nr 1233-0312, Tychy, dn. 04-04-2012 r.).
1977-1978 Zakład Elektroniki Górniczej w Tychach, stażysta w Dziale Prototypów; 1978-1979 Szkoła Oficerów Rezerwy o specjalności samochodowej w WOSS w Pile i praktyka w Pułku Inżynieryjnym w Tarnowskich Górach; 1979-2003 Kopalnia Węgla Kamiennego „Wesoła”, Dział Głównego Mechanika, Sztygar zmianowy i oddziałowy elektryczny dół (dozór średni) - zakres obowiązków i odpowiedzialności: prowadzenie ruchu elektrycznego oddziału wydobywczego, prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej w swoim rejonie; 2003- 2007 Ośrodek Szkolenia Sprzętu Budowlanego w Tychach - prowadzenie zajęć z elektrotechniki, hydrauliki oraz budowy urządzeń i sprzętu budowlanego; 2008-2010 Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach oraz Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Mysłowicach - prowadzenie zajęć z elektrotechniki, hydrauliki oraz budowy urządzeń i sprzętu budowlanego; 2011-2019 Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach i Centrum Kształcenia Zawodowego w Tychach - prowadzenie wykładów z elektrotechniki, hydrauliki oraz budowy urządzeń i sprzętu budowlanego, a także budowy rusztowań metalowych, obsługi agregatów tynkarskich, obsługi przecinarek do asfaltu, zagęszczarek wibracyjnych i narzędzi udarowych ręcznych.
Przemysław Paliwoda
Konsultant, Trener2007-2011 London School of Economics w Londynie Msc Law and Accounting University of London, Royal Holloway Bsc Management with Accounting; 2007-2012 Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Magister prawa, praca magisterska z zakresu łączenia się spółek napisana pod kierunkiem prof. A.Witosza autora Komentarza do KSH; 2011-2016 Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Studia doktoranckie: Prawo.
Doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w Kancelarii Adwokackiej Jacek Skowronek w Katowicach (2011-2013) oraz w Kancelarii prawnej prof. dr hab. Zygmunt Tobor i Mirosław Mozdżeń (2013-nadal), a także pracując w biurze zarządu GTL S.A. i ING Banku Śląskim. Nabył je także w trakcie zajęć ze studentami jako doktorant prowadzący szkolenia i kursy z zakresu różnych gałęzi prawa oraz występując w charakterze prelegenta na konferencjach naukowych i branżowych. Począwszy od 2018 roku prowadzi własną działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Prawa Restrukturyzacyjnego i Upadłościowego Przemysław Paliwoda, Doradca restrukturyzacyjny przy Ministerstwie Sprawiedliwości nr lic. 1151, czynny Syndyk działający przy Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach i Sądzie Rejonowym w Gliwicach, członek Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych, autor publikacji krajowych i zagranicznych z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, na co dzień świadczący bieżące doradztwo prawne i ekonomiczne klientom Kancelarii oraz zarządzający zespołem jej prawników.
Wiesław Waszkielewicz
Konsultant, Trener1970 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wydział Metalurgiczny, magister inżynier, specjalność inżynieryjno-ekonomiczna; 1976 MISIS - Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania; 1989 MISIS - Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, doktor habilitowany w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu.
1997-2009 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - członek Senatu Uczelni; 1999-2005 Wydział Zarządzania Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - Dziekan Wydziału (2 kadencje); 2005-2012 Wydział Zarządzania Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - profesor nadzwyczajny, Katedra Marketingu i Zarządzania Produkcją - Kierownik; 2008-2011 Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach - Prorektor; 2009-2013 Wydział Zarządzania i Informatyki Akademia Techniczno- Humanistyczna w Bielsku-Białej - profesor nadzwyczajny, Katedra Marketingu i Przedsiębiorczości - Kierownik; 2012-2018 Wydział Zarządzania Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - profesor nadzwyczajny, Pracownia Inżynierii Produkcji i Marketingu - Kierownik. Członkostwo w radach nadzorczych: 2000-2010 Koksownia Zdzieszowice (Arcelormittal Poland SA), 2011-2016 Tauron Wydobycie SA, 2010-2018 ABM Solid SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej. Promotor 19 przewodów doktorskich. Promotor ponad 600 prac magisterskich, inżynierskich i licencjackich. Autor i współautor ponad 250 publikacji naukowych. Autor około 40 recenzji rozpraw i prac naukowych. Wieloletni członek władz Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa.